Digital närvaro och content till Malmöhus Mäklarna
Sökoptimerade guider, bloggartiklar och mejlutskick är grunden som kan förse Malmöhus Mäklarna med organisk söktrafik och konvertering på webbsidan.
Malmöhus Mäklarna förstod att de hade många duktiga konkurrenter. Många av deras konkurrenter är stora mäklardrakar med egna marknadsavdelningar.
Tricket blev att sticka ut hakan – att etablera sig på Falsterbonäset (Näset) som den engagerade, trevliga och personliga mäklaren som genererar bäst betalt per kvadrat.
Under många framgångsrika år på Näset har Malmöhus Mäklarna byggt sitt varumärke. Nu gällde det att gå ut och visa det – även digitalt.
En strategisk inbound-plan och content-kalender blev fundamentet. Vi utvecklade deras personas noga för att ta reda på vilka problem vi kan lösa åt dem. Nu jobbar vi löpande fram sökoptimerade artiklar och landningssidor som även promotas i sociala medier.
”Det känns så kul att vi har kommit igång ordentligt med vår digitala närvaro och vår övergripande kommunikation.
Erika GynningMalmöhus Mäklarna
“Det känns så kul att vi har kommit igång ordentligt med vår digitala närvaro och vår övergripande kommunikation.”
Erika GynningMalmöhus Mäklarna